Een huisstijl, en dan?

Dan begint het eigenlijk pas écht. Je gaat je eigen stijl de wereld in brengen, gebruiken, ‘ownen’

Je visuele identiteit en de brand essence van je bedrijf moeten de wijde wereld in om jouw boodschap te communiceren. Dat doe jij samen met je medewerkers en met mij, bij voorkeur met hulp van een copywriter.

De visuele identiteit en de brand essence moet overal in voortleven. In de basiscommunicatie binnen je bedrijf, maar ook naar buiten toe. Denk aan de vaste middelen, zoals briefpapier en visitekaartjes. Maar ook je website, social media posts, flyers, verpakkingen, belettering, beurscommunicatie… alles dat je maar kan bedenken wat met je bedrijf geassocieerd kan worden. Zowel visueel als in tekst. Van je online presence tot je klantenservice. Alles moet kloppen.

Denk je nu: maar Dieuwertje, ik heb nog helemaal niet een huisstijl die klopt? Dan help ik je graag om tot de kern van je bedrijf te komen en zo een heel passende eigen stijl te ontwikkelen. Dat doe ik met eigen partners waar ik graag mee samenwerk zodat ik je op alle punten van dienst kan zijn.

En? Ben jij klaar voor deze stap? Neem dan snel contact met me op!