Na het laten ontwikkelen van een huisstijl denkt men vaak klaar te zijn. Maar dat is lang niet altijd het geval. Dán begint het eigenlijk pas. Je krijgt tools aangereikt om de stijl tot leven te brengen voor je bedrijf, maar niet iedereen kan dat zelf. Je hebt bijvoorbeeld geen designafdeling of geen grafische kennis.
En dat is jammer. Want met een juiste uitvoering van de huisstijl, kan deze ook écht werk doen voor je bedrijf. Het gaat leven en je “brand” staat.

Heb je geen designafdeling in huis? Wij kunnen je verder helpen met de uitvoering van de huisstijl naar communicatie items. Diverse cases zijn te zien in het portfolio. Ik diep er eentje verder voor je uit.

 

Case: S.old

S.old is een online retailer met een groeiend aanbod van hoogwaardige artikelen voor dagelijks gebruik. Bij die groei hoorde een uitgewerkte huisstijl voor o.a. verpakkingen en handleidingen. Het bestaande logo bleef behouden en werd verder uitgerold naar een stijl.

Naast het ontwerpen van eigen verpakkingen, was het nodig om de handleidingen te professionaliseren en restylen.