De Intodrives drijfverenscan is een testinstrument, in te zetten in begeleidingstrajecten van individuen en groepen. Aan de hand van drijfveren en weerstanden wordt een profiel van kandidaten en groepen neergezet: hiermee kan worden bepaald in welke omgeving de kandidaat/groep het best tot zijn recht komt.
Het profiel dat ontstaat, is uitgangspunt geweest voor het logo ontwerp. Drijfveren en weerstanden worden gekoppeld aan kleuren, die staan voor de specifieke kernmerken van deze drijfveren en weerstanden. De "grootte" van een kleur is bij iedere kandidaat anders.
In de afgelopen jaren ben ik bezig geweest met het ontwikkelen van materialen gebaseerd op deze huisstijl. Samen met de mensen van Intodrives heb ik infographics gemaakt en hebben we twee teamspellen ontwikkeld om de drijfveren in teamverband tot hun recht te laten komen.
We zijn begonnen met een kaartspel en hebben dit verder ontwikkeld tot een grote teampuzzel (1,5 meter) die ingezet kan worden door coaches om actief bezig te zijn met de drijfveren binnen teams.
OpdrachtgeverIntodrivesDienstenHuisstijl, website, infographic en ontwikkelen teamspellen